خرید لایک و فالوور اینستاگرام – گلدفالوور

مزایای استفاده از بازاریابی شبکه های اجتماعی

  • گروه زیادی از کاربران پیام های شما را می پذیرند.
  • کاربران محتوا را برای دوستان خود و یا در حساب کاربری خود به اشتراک می گذارند.
  • کاربران وفادار شما را به دوستان خود معرفی می کنند و شما شبکه ای گسترده از کاربران را خواهید داشت که در هر جای کشور ممکن است زندگی کنند.
  • داشتن یک فروشگاه بدون حد و مرز
  • هزینه‌های کمتری برای معرفی برند خود نسبت به تبلیغاتی سنتی پرداخت می‌کنید.
  • ‌مشتریان بالقوه خودتان را زودتر به مشتریان بالفعل تبدیل می‌کنید و فرآیند قیف فروش را مشتریان زود طی می‌کنند.

بازاریابی شبکه های اجتماعی یکی از مهم ترین و کاربردی ترین شیوه های دیجیتال مارکتینگ است. همه گیر شدن شبکه های اجتماعی باعث ایجاد بستر مناسبی برای بازاریابی شبکه های اجتماعی شده است. هر کس که دارای کسب وکار است حتماً اصل بازاریابی، هر جا مردم باشند، کسب وکار همان جا است را شنیده اند. حال چگونه امکان پذیر است، بله با کمک بازاریابی شبکه های اجتماعی امکان پذیر است. بازاریابی با کمک رسانه های اجتماعی هیچ محدودیتی ندارد و مرز ها را رد می کند و در سرتا سر جهان قابل دسترسی می باشد.

البته این نوع بازاریابی در هر کشوری متفاوت هست یعنی شبکه‌های اجتماعی که در هر کشور استفاده می‌شود شاید با سایر کشورها فرق داشته باشد.در کشور ایران هم در سال سالهای نه چندان دور فیسبوک و در حال حاضر اینستاگرام، توییتر و پیام رسانی مثل تلگرام مورد استفاده کاربران هستند و شرکت‎ها و بزینس‌ها از آنها برای پیشبرد اهداف تجاری خود اعم از معرفی محصول خدمات، معرفی برند و غیره استفاده می‌کنند.

شما با قرار دادن محتوای مناسب و با کیفیت روز به روز بر کاربران خود می افزایید. بازاریابی شبکه های اجتماعی با کمک رسانه های اجتماعی: فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، پینترست، فیسبوک و لینکدین که از مهم ترین شبکه های اجتمای که دارای بیش ترین مخاطبان هستند. در این رسانه یا شبکه های اجتماعی گروه های زیادی مشغول فعالیت هستند. اما نکته‌ای مهمی که باید به آن توجه کرد این است که فضای هر کدام از شبکه‌های اجتماعی با دیگر متفاوت هست. یعنی تولید محتوا برای هر کدام از شبکه‌های اجتماعی باید با دیگیری فرق داشته باشد زیرا سلیقه‌ها کاربران باهم متفاوت است و کسی که به عنوان مثال توییتر را دنبال میکند نباید با زبان بازاریابی اینستاگرام با اون ارتباط بگیرید.

نکته‌ای مهمی که وجود دارد این است که بازاریابی شبکه‌های اجتماعی رابطه‌ای نزدیکی با تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی دارد. این بدین معنی است که شما باید قبل از بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی، استراتژی محتوایی آن را آماده کرده باشید و طبق آن حرکت کنید. اشتباهی که خیلی از شرکت‌ها دچار آن می‌شوند این است که برای همه شبکه‌های اجتماعی از یک نوع محتوا یکسان استفاده می‌کنند.

مفهوم بازاریابی شبکه های اجتماعی (SMM) چیست ؟

با توجه به گسترش فضای شبکه های اجتماعی و استفاده روزافزون از پلتفرم های مختلف شبکه های اجتماعی، مانند لینکدین، فیسبوک، اینستاگرام، توییتر و …، شاید بارها اصطلاح بازاریابی شبکه های اجتماعی به گوشتان خورده باشد که ما در این مقاله این عبارت را کامل تر برایتان توضیح می دهیم. بازاریابی شبکه های اجتماعی، یک مدل از بازاریابی اینترنتی است که در آن از شبکه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای بازاریابی در فضای وب استفاده می شود، هدف از بازاریابی شبکه های اجتماعی تولید محتوایی است که کاربر آن را در رسانه های اجتماعی به منظور کمک برای شناساندن برند کسب و کار شما، منتشر می کند.از بزرگترین مزیت های این نوع بازاریابی می توان به این اشاره کرد که در این نوع بازاریابی، کسب و کارها در زمان بسیار کوتاهی می توانند به مشتریان جدیدی دست پیدا کنند.

یکی از اصلی ترین قسمت های بازاریابی شبکه های اجتماعی، بهینه سازی شبکه های اجتماعی(SMO) است. مانند بهینه سازی موتورهای جستجو(SEO)، بهینه سازی شبکه های اجتماعی یک استراتژی برای هدایت کردن کاربران جدید به سمت وب سایت ها است.که این کار به دو روش انجام می شود یا از طریق اضافه کردن لینک های شبکه های اجتماعی به محتوا مانند RSS و یا از طریق افزایش فعالیت در شبکه های اجتماعی مانند تولید پست های توییتری، آپدیت کردن محتوای مقالات و …

با توجه به تعریف بازاریابی شبکه های اجتماعی، بهتر است به بررسی تکنیک های موثر در این نوع بازاریابی بپردازیم:

بهترین تکنیک ها برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی

برای داشتن کمپین موفقی در شبکه های اجتماعی علاوه بر داشتن یک استراتژی مناسب شبکه های اجتماعی، لازم است یک سری تکنیک هایی را در این زمینه در نظر داشته باشید که در ادامه به معرفی ۶ تکنیک موثر در شبکه های اجتماعی پرداخته ایم:

۱-اهداف خود را بیان کنید.

داشتن یک برنامه کامل و هدفمند از هدف موردنظرتان در استفاده از شبکه های اجتماعی بسیار لازم است. با اینکار تمام تلاش های شما برای یک بازاریابی موفق درست انجام می شود و براساس سایت bloggingwizard اگر اهداف تان را بنویسید، حدود ۳۰ درصد به موفقیت شما در کسب و کارتان اضافه خواهد شد.

۲-مخاطبین هدفتان را شناسایی کنید

ارتباط داشتن با مشتریان یکی از اصلی ترین نیازهای بازاریابی است که برای این منظور لازم است که مشتریان خود را بشناسید، با کمک روش های زیر می توانید به مخاطبین هدفتان نزدیک شوید و آنها را بشناسید:

  • موقعیت جغرافیایی مخاطبین را در نظر داشته باشید.
  • در تالارهای گفتگو با مخاطبین خود مکالمه داشته باشید.
  • به کامنت های بلاگ ها پاسخ دهید و در بلاگ هایی که مخاطبین هدفتان به شما نزدیک است کامنت بگذارید.
  • تمام کامنت ها و سوالات را در شبکه های اجتماعی پاسخ دهید.
  • از ابزارهای آنالیز شبکه های اجتماعی برای گرفتن بازخورد استفاده کنید.

۳-از کارهایی که رقیبانتان میکند با خبر باشید.

قبل از آنکه بخواهید برای شبکه های اجتماعی تولید محتوا کنید بهتر است بدانید که رقیبانتان مشغول چه کاری هستند. در نظر داشتن اینکه رقیبان شما کجا هستند این دید را به شما می دهد که بتوانید استراتژی مناسب برای بازاریابی شبکه های اجتماعی تان داشته باشید.ولی هدف در اینجا این نیست که ایده رقیبان تان را بدزدید و یا کپی کنید بلکه از آنها در بهبود استراتژی تان کمک بگیرید.

۴-برای داشتن محتوای مناسب برنامه ریزی داشته باشید.

بازاریابی شبکه های اجتماعی حول داشتن محتوای مناسب می چرخد، به همین دلیل شما باید ایده ی عالی برای منتشر کردن مطالب بر اساس نیاز کسب و کارتان را داشته باشید. محتوای شما نباید نه خیلی جنبه تبلیغاتی داشته باشد و نه خیلی غیر مرتبط با برند تان باشد چون در این صورت تعداد کسانی که شما را آنفالو میکنند بیشتر خواهد شد. با توجه به تکنیک های شبکه های اجتماعی سال ۲۰۱۹، محتوایی ویدیویی و محتوایی که خود کاربران تولید می کنند بسیار مورد توجه کاربران خواهد بود.

خرید فالوور ارزان اینستاگرام

۵-در نظر داشتن زمان مناسب برای تولید پست ها

انتشار به موقع پست ها در شبکه های اجتماعی میتواند حس اعتماد و احترام به کاربران دهد. پس باید به این آگاهی برسید که چه زمانی برای انتشار پست در شبکه های اجتماعی مناسب است که بتوانید با کاربران تعامل داشته باشید.

۶-آنالیز و تحلیل کاربران

پس از ایجاد استراتژی مناسب بازاریابی در شبکه های اجتماعی، برای موفق شدن کمپین هایتان در شبکه های اجتماعی بهتر است از ابزارهای تحلیلی برای آنالیز استراتژی تان استفاده کنید که راحت تر بتوانید بازاریابی تان را بهبود دهید.

مزیت های استفاده از بازاریابی شبکه های اجتماعی

مزیت های شبکه های اجتماعی میتواند به روش های مختلفی تعریف شود آن هم به این دلیل است که اهمیت آن از زوایای مختلفی مورد بررسی قرار میگیرد. در ادامه چندین مزیتی که شما از بازاریابی شبکه های اجتماعی برای برندتان انتظار دارید را برایتان آورده ایم:

  • داشتن مخاطبین هدفمند
  • دسترسی مستقیم به مخاطبین
  • افزایش آگاهی از برند
  • هزینه پایین اجرا
  • افزایش فروش”

خرید فالوور- گلدفالوور

با این معیارها موفقیت تان در اینستاگرام را بسنجید:

فرض کنید تازه می خواهید وارد دنیای اینستاگرام شوید و از آن برای رونق کسب وکارتان بهره ببرید. در این شرایط با موانع مختلفی روبرو خواهید شد که همه شان دست به دست هم داده اند تا شما را از پیشرفتی که همیشه به دنبالش بودید باز دارند. اما نباید نا امید شوید. برای سنجش موفقیت در اینستاگرام به یک سری متر و معیار نیاز دارید. مگر می شود عملکرد یک فعالیت خاص را بدون معیار سنجید؟ وقتی بچه بودید و به مدرسه می رفتید مدیر و معلم برای سنجش عملکردتان از نمره استفاده می کردند. اگر نمره ای در کار نبود چگونه می توانستید حاصل یکسال تلاش تان را ارزیابی کنید؟ برای فعالیت در اینستاگرام هم به یک سری معیار نیاز دارید تا هر از چندگاهی به کمک این معیارها عملکردتان را بسنجید و ببینید چقدر به موفقیت نزدیک شده اید و چقدر دور. به همین خاطر در این مقاله تصمیم گرفتیم این معیارها را با هم مرور کنیم و ببینیم برای بازاریابی مان در اینستاگرام چه متر و معیارهایی باید داشته باشیم.

 معیار اول: ریچ یا همان دسترسی به مخاطب

وقتی صحبت از بررسی عملکرد برند در اینستاگرام به میان می آید، شاخص ریچ(Reach) یا همان دسترسی به مخاطب یکی از مهم ترین معیارهایی خواهد بود که باید مورد بررسی قرار گیرد. اگرچه چند وقت پیش شاخص موفقیت در اینستاگرام نرخ تعامل بود اما حذف نمایش لایک در بیشتر کشورها این معادله را به هم زد. در حال حاضر شاخص یا همان معیار reach یکی از با ارزش ترین و مهم ترین معیارهایی است که باید مدنظر قرار گیرد.

معیار-های-موفقیت-در-اینستاگرام

ریچ نشان می دهد چند اکانت منحصر به فرد و غیر تکراری پست شما را دیده اند و چند نفر درباره برندتان آگاه شده اند. پس اگر می خواهید آگاهی از برندتان را بیشتر کنید و به مخاطبان بیشتری دست یابید باید بر روی این شاخص تمرکز کنید. اگر یکی از پست هایتان ریچ بالاتری نسبت به قبل به دست آورده است باید این موضوع را به عنوان یک بینش عملی برای پست ها و استوری های بعدی تان در نظر بگیرید. از چه هشتگ هایی برای این پست استفاده کرده بودید؟ آیا بهینه سازی call to action باعث بهتر شدن تعامل تان شده بود؟ این پست را در چه بازه زمانی منتشر کرده بودید؟ نوع محتوای این پست چه تفاوتی با سایر پست ها داشت که باعث شد کاربران بیشتر دوستش داشته باشند؟ همه این فاکتورها می تواند بر روی ریچ پست تان اثر بگذارند. پس حتماً آن ها را بررسی کنید.

 تفاوت بین ریچ و ایمپرشن در چیست؟

شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که بین ریچ و ایمپرشن چه تفاوتی وجود دارد؟ اگر به طور کلی بخواهیم بگوییم ریچ تعداد اکانت های منحصر به فردی که پست شما را دیده اند بررسی می کند اما ایمپرشن تعداد کل دفعاتی که پست تان به نمایش درآمده است را می سنجد. معیار ریچ نشان دهنده تعداد بازدیدهای منحصر به فرد و غیر تکراری از یک پست است اما معیار ایمپرشن تعداد کل بازدیدهای یک پست را نشان می دهد.

 معیار دوم: پست های ذخیره شده

موفقیت-در-اینستاگرام

پست های ذخیره شده در اینستاگرام یکی از معیارهای مهم تعامل کاربران با برند محسوب می شود و باید مدنظر قرار گیرد. کاربران با این قابلیت اینستاگرام می توانند پستی که دوستش داشتند را ذخیره کنند تا بعدا بتوانند دوباره آن را ببینند. برای ذخیره کردن یک پست هم کافیست بر روی آیکون بوک مارک که کنار پست هست ضربه زد. این پست های ذخیره شده سیگنال کلیدی برای الگوریتم های اینستاگرام هستند چون نشان می دهند کاربر چقدر محتوای شما را دوست دارد. هر چقدر تعداد افرادی که پست تان را ذخیره می کنند بیشتر باشد اینستاگرام آن را به افراد بیشتری نشان می دهد.

 معیار سوم: فروش

خیلی ها از پلتفرم های مختلف برای افزایش فروششان استفاده می کنند اما در کشور ما یکی از بهترین پلتفرم هایی که به فروش کسب وکارها کمک کرده اینستاگرام بوده است. خود اینستاگرام هم تلاش کرده در طول سال های متمادی گام های ارزشمندی برای کمک به برندها بردارد و کار فروششان را راحت تر کند. معرفی ویژگی هایی همچون پست هایی با قابلیت فروش، استیکرهای محصول برای استوری ها و غیره از جمله این گام ها بوده است. برای اینکه بتوانید معیار فروش تان را در اینستاگرام بسنجید کافیست پارامتر UTM را به هر لینکی که استفاده می کنید اضافه نمایید. به کمک این روش می توانید تعداد تبدیل هایی که داشته اید را با برنامه هایی مثل آنالیتیکس گوگل بسنجید.

 معیار چهارم: نرخ تعامل یا همان اینگیجمنت ریت

از زمانی که اینستاگرام تصمیم گرفت تعداد لایک های یک پست را نشان ندهد، کامنت ها به یک معیار داغ برای بررسی نرخ اینگیجمنت یا همان نرخ تعامل برای برندها تبدیل شد. نرخ تعامل در اینستاگرام یکی از شاخص های کلیدی است که نشان می دهد مخاطبان چقدر پست هایتان را دوست دارند. اگر فالوورهای شما برایتان کامنت می نویسند، پست تان را لایک می کنند و محتوایتان را به اشتراک می گذارند پس می توانید نتیجه اش را در نرخ تعامل ببینید.

شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که چگونه می توان نرخ تعامل را محاسبه کرد؟ پاسخ قطعی و روشنی برای این سوال وجود ندارد. اما به طور کلی می توانید تعداد کل لایک ها و کامنت هایتان را با هم جمع کنید و آن را بر تعداد فالوورهایی که دارید تقسیم نمایید و ضرب در 100 کنید. به عنوان مثال فرض کنید تعداد کل لایک ها و کامنت هایتان 2000 عدد است و تعداد فالورهایتان 20 هزار نفر. نرخ تعامل شما در این شرایط 10 درصد خواهد بود.

 معیار پنجم: بازدید از استوری های اینستاگرام

پیدا کردن ایده برای تولید استوری های اینستاگرامی کار بسیار سختی است. شما باید بتوانید استوری هایی بسازید که به درد فالورهایتان بخورد و آن ها را از ابتدا تا انتهای کار کنارتان نگه دارد. بعد از اینکه متوجه شدید مخاطبان تان چه نوع محتوایی را بیشتر دوست دارند باید به سراغ نوشتن استراتژی بروید و تولید محتوا یتان را شروع کنید.

اما سوال اینجاست که از کجا باید بفهمید کدام یک از پست هایتان عملکرد بهتری داشته است؟ همه این ها با استوری های اینستاگرام مشخص می شوند. در چنین شرایطی باید بتوانید بازدیدهایی که مخاطبان از استوری های شما داشته اند را بسنجید.

زمانی که اسلایدهای مختلفی در استوری های اینستاگرام منتشر می کنید همه آن ها در کنار هم یک استوری کامل را تشکیل می دهند. حالا می توانید از معیارهای موجود برای هر اسلاید استفاده کنید و بگویید استوری تان در 24 ساعت گذشته چه عملکردی داشته است. اجازه دهید این موضوع را کمی باز کنیم :

  1. نرخ تکمیل شدن بازدید هر اسلاید از استوری را بررسی کنید: این نرخ نشان می دهد چند درصد از بازدیدکنندگان کل اسلاید را تماشا کرده اند.
  2. نرخ تماشای استوری را محاسبه کنید: این نرخ نشان می دهد چه کسانی تمامی اسلایدهایی که در استوری تان داشته اید را دیده اند.
  3. نرخ ریزش مخاطبان بعد از اولین اسلاید را محاسبه کنید: اولین اسلایدی که در استوری اینستاگرام می گنجانید باید بتواند مخاطب را سر جایش میخکوب کند. برای محاسبه تعاملی بودن این اسلاید می توانید ریزش مخاطبان بعد از اولین اسلاید را محاسبه کنید.

با این محاسبه ها، معیار کاملی خواهید داشت که به کمک آن ها می توانید نرخ تعامل و تماشای استوری های اینستاگرام را بهبود ببخشید.

معیار ششم: بهترین زمان برای ارسال پست

آیا می دانستید که اگر پست هایتان را در زمان نامناسبی ارسال کنید نرخ تعامل تان کمتر می شود؟

برای اینکه از بروز چنین مشکلاتی پیشگیری کنید باید بهترین زمانی که مخاطبان در آن آنلاین هستند و به گشت و گذار در اینستاگرام می پردازند را بیابید. بسته به کسب وکاری که در آن فعالیت می کنید رفتار مخاطبان تان متفاوت خواهد بود. سری به Insight اینستاگرام بزنید. زیر تب Audience بخشی را خواهید دید که نشان می دهد مخاطبان در چه بازه زمانی بیشترین فعالیت را داشته اند. حتی می توانید از تست A/B هم استفاده کنید. یعنی پست های مشابه را در بازه های زمانی متفاوت ارسال کنید و عملکرد مخاطبان را بسنجید.

 معیار هفتم: رشد

بررسی رشد پروفایل اینستاگرام همیشه مهم بوده است. بررسی معیار رشد اینستاگرام بهتان کمک می کند درک بهتری از محتوایتان داشته باشید و ببینید فالوورها به چه نوع محتوایی بیشتر علاقه نشان می دهند. به عنوان مثال اگر بعد از ارسال یک مطلب متوجه شدید تعداد آنفالوها بیشتر شده است می توانید بفهمید که مخاطب چنین محتوایی را دوست ندارد.

معیار هشتم: ترافیک

برای سنجش مقدار جذب ترافیک به سمت سایت از طریق اینستاگرام روش های زیادی وجود دارد . یکی از این روش ها استفاده از ابزارهایی همچون گوگل آنالیتیکس است. به کمک این ابزارها می توانید بفهمید چند درصد از ترافیک ورودی به سایت از طریق اینستاگرام بوده است.


به کمک بینش هایی که از طریق بررسی این معیارها به دست می آورید متوجه خواهید شد چه چیزی به درد فالوورهایتان می خورد و چه چیزی را بیشتر از همه دوست دارند.

با درک درست از حرکت های مخاطبان می توانید برنامه محتوایی بهتری برای آینده بچینید. اگر می خواهید اکانت اینستاگرامی تان را بهتر از قبل مدیریت کنید حتما از ابزارهای آنالیتیکی که برای این پلتفرم طراحی شده اند بهره ببرید. بخش insight خود اینستاگرام هم می تواند اطلاعات خوبی در اختیارتان بگذارد.

زمانی که فالوورهای خریداری شده حاوی اکانت های واقعی نیز باشد، نتیجه آن است که مشتریان شما نیز افزایش پیدا می کنند و در پی آن کسب درآمد شما نیز سیر صعودی پیدا خواهد کرد. آمارها نشان می دهد که در اینستاگرام بیش از یک میلیارد پروفایل ساخته شده است و از این میزان 500 میلیون نفر به طور مداوم و روزانه پروفایل خود را چک می کنند، لایک می کنند، کامنت می گذارند و به فعالیت در این شبکه اجتماعی مشغول هستند. بنابراین فعالیت به شکل کسب و کار در این فضا می تواند مشتریان مستقیم و غیر مستقیم فراوانی را برای شما فراهم کند و موجب رونق هرچه سریع تر بیزنس شما شود. میزان فالوور در پیج های اینستاگرامی تا میزان زیادی نشان دهنده محبوبیت و مقبولیت محتوا و صفحه است. افزایش فالوور در اینستاگرام نیازمند تلاش های شبانه روزی است و وقت زیادی از شما خواهد گرفت. شما باید مرتبا با کاربران در ارتباط باشید و تعامل را در صفحه خود بالا نگه دارید. با همه دلایل گفته شده به خوبی پیداست که خرید فالوور می تواند یک روش مناسب و مقرون به صرفه در وقت و هزینه باشد.

این نوشته در متفرقه ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *